Пука ли в смукателният колектор, като започне да прекъсва?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Моля помогнете - колата гасне и придърпва!!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
-
Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщениепроверката на клапана е лесна само че ти трябва още един човек за 1 мин.Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщениеТака..........
Значи,симптомите ти са за заминаваща помпа вследствие на запекъл бензинов регулатор и довелото последствие от свръх налягане в рейката.
Comment
-
.
Развиваш единия от маркучите на рейката и слагаш манометър с изход вход и свързваш и сваления маркуч.Може и с манометър само с вход(забравих как им викат и тройник).Налягането трябва да е 2.8-3.2 по спомен и при рязане да пада от 3.2 до 2.8.Ама не е страшно да е малко над тези стойности аз съм с регулируем и съм я надул на 4бара.Когато блокира дига 9-10 бара.Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 13:32.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
.
Ако демфера ти е заминал то няма да имаш никакъв бензин в рейката.Ама аз не съм виждал прецакан демфер.И да се прецака не мисля че някой от нас би усетил щото няма да затапе а ще отпуши.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Така от диагностиката за момента съм се отказал ...ще ме накарат да сменя куп неща които работят а всяко закачане не компютъра и 40 левчета!утре сигурно ще сменя клапана (филтърчето за входното гориво) за да видя какво ще стане .. ! Така иначе днес я карах сигурно 50 км градско и ми придърпа само 2-3 пъти в смисъл че след всяко каране проблема отшумява ... Съвсем не мисля обаче че колата ще се оправи отсамосебеси просто ще пробвам евтините варианти със клапана със добавка Редекс . замалко да забравя днес видях че капачката на хидравличното масло не държи изобщо и че шилото закачено на нея е паднало на дъното и затруднява потока на масло . и него ще сменя но капачка нова нз от къде та за сега е това ако има промени ще пиша понеже има хора които следят въпроса ....благодаря155 rlz
Comment
-
Какво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеКакво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!155 rlz
Comment
-
Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщениеТака от диагностиката за момента съм се отказал ...ще ме накарат да сменя куп неща които работят а всяко закачане не компютъра и 40 левчета!утре сигурно ще сменя клапана (филтърчето за входното гориво) за да видя какво ще стане .. ! Така иначе днес я карах сигурно 50 км градско и ми придърпа само 2-3 пъти в смисъл че след всяко каране проблема отшумява ... Съвсем не мисля обаче че колата ще се оправи отсамосебеси просто ще пробвам евтините варианти със клапана със добавка Редекс . замалко да забравя днес видях че капачката на хидравличното масло не държи изобщо и че шилото закачено на нея е паднало на дъното и затруднява потока на масло . и него ще сменя но капачка нова нз от къде та за сега е това ако има промени ще пиша понеже има хора които следят въпроса ....благодаряALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщениеутре ще си снимам цялата предница да видиш какво шило и каква капачка а това с бъркането в резервоара не го разбрах изобщо П.С. не забравяите че съм "Младши алфист" а не инжинер Алфист !
попитах те дали ти гърми в смукателните колектори, като започне да прекъсва....но ти не отговори...имал съм някой проблеми за толкова време...и някой сам съм остранявал.....за да прекъсва, придърпва...или е тоците, или бедна горивна смес....едното се оправя като бръкнеш в резурвуара образно казано...да видиш там как стоят нещата с маркучи, серпентини, помпи и т.н......подсказахати го по нагоре...но не го взе под внимание!По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеКакво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеЧакам снимката...няма лошо бате, всеки се учи докато е жив, включително и аз......
попитах те дали ти гърми в смукателните колектори, като започне да прекъсва....но ти не отговори...имал съм някой проблеми за толкова време...и някой сам съм остранявал.....за да прекъсва, придърпва...или е тоците, или бедна горивна смес....едното се оправя като бръкнеш в резурвуара образно казано...да видиш там как стоят нещата с маркучи, серпентини, помпи и т.н......подсказахати го по нагоре...но не го взе под внимание!155 rlz
Comment
-
Едно е да форсираш на място, друго е като е в движение....натоварването на мотора и неговата жажда е различна...
Отвърта се като капак на бидон...по внимателно с пласмасите...помпата е държи една пружина(метална пластина да е постояно на дъното и се вади малко шибано....и по внимателно...към нея има една серпентина вързана с маркучи.....е в тия маркучи ти е по всяка вероятност проблема....рзгледай ги внимателно...най често се пробива този от помпата към серпентината.
Ако е от там проблема може да се провери и по друг начин...като напълниш резурвуара до горе....и ако мотора не прекъсва докато стигнеш 1/2 значи проблема е точно там...след като намалее горивото и започва да прекъсва..рови се в бидона...ако не ме разбра в нашият раздел има доста теми по тези проблеми....и може да се справиш и самПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщениеКакво шило, какви пет лева на капачката, на казачето за хидравлична течност...ти ме вкара в джаза.
Ако придърпването ти го прави с гориво под полувин резурвуар....бръкни в него и ще си оправиш проблема!ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщениеБобка самата капачка на казачето за хидравличната течност отвътре нали има нещо като малка щека /пръчка,теЛ/ това ме се е отчупило на момчето.По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщениеОтварях резервоара но не писах защото не успях ... махнах всички маркучлета махнах нивомера обаче дотам не можах да развия големия бялкапак (удряж с чук даже) просто не помръдна ... П.С. за гърмене не съм чул да има а и тя прекъсва само в движение на 1 място си работи ОКsigpicНЕ ДАМО КОСОВО!
Comment
Comment